A megfelelő WooCommerce téma kiválasztása természetesen nagyrészt szubjektív lesz. „A szépség a néző szemében van”, ahogy mondják. De a szépség csak bőr. Íme néhány tipp, amit érdemes figyelembe venni a téma kiválasztása előtt.

Esztétika

Ne keressen egy olyan témát, amely „jól néz ki”. Megfelelőnek kell lennie. A Ferrari nagyszerűnek tűnik, de nem a legjobb választás hogy a boltokba járjunk vele.

Fontolja meg a közönséget, a márkát és a legfontosabb termékeit. Próbáljon meg választani egy olyan témát, amit úgy érzi, hogy rezonál e három dologgal. Minimalista bútorok értékesítése? Keressen egy témát, ahol üres hely és tiszta tipográfia van. Gyerekjátékok értékesítése? Keressen egy játékos témát, sok fényes színnel.

Ha az Ön által tervezett téma WooCommerce integrált, akkor győződjön meg róla, hogy minden WooCommerce oldalt ellenőrizni kell. Ne felejtsük el az olyan oldalakat, mint a “Saját fiók” rész, a kosár és a pénztár.

Engedélyezze a frekvenciát

A WooCommerce és a WordPress egyaránt frissíti a rendszeresen frissített rendszereket, ideértve évente több „nagy” kiadást is. Ezek a frissítések néha hibákat okozhatnak a témákban, ha nem tesztelték alaposan a legújabb betákat. Mindig érdemes egy olyan témát ellenőrizni, amellyel a fejlesztő továbbra is rendszeresen karbantartja. A telepítés előtt győződjön meg róla, hogy a téma kompatibilis a WordPress és a WooCommerce legújabb verziójával.

Annak biztosítására, hogy a „WooCommerce kompatibilis” téma valóban kompatibilis a WooCommerce legújabb verziójával, elvégezheti ezt a gyorsellenőrzést. Nézd meg a demót, és nézd meg a forrást. A forráskódban egy generatormetatag jelenik meg, amely kijelenti, hogy melyik WooCommerce verzió aktív. Ilyennek kell lennie:

<!-- WooCommerce Version -->
<meta name="generator" content="WooCommerce 2.0.13" />

Ellenőrizze, hogy a demo a WooCommerce aktuális verzióját futtatja-e. Ha egy pár verzió elavult, kérdezd meg, hogy miért és ha nagyon elavult, vigyázz!

Támogatás

Majdnem minden WordPress téma és nagy plugin időnként hibákat tartalmaz. Ha hibát találsz, tudnod kell, hogy hamarosan javításra kerül, vagy legalább arra lesz szükséged, hogy megjavítsd, ha hibáztál volna, amit magad mutatott be.

Ha prémium témát vásárol, ellenőrizze a téma üzletek támogatási politikáját. Ha a WordPress.org témáját használja, ellenőrizze, hogy a támogatási fórum milyen aktív.

Egyedi funkciók

Egy másik dolog, amit érdemes ellenőrizni, hogy mennyi egyéni funkciót vezet be a téma. Néhány témavezető (a ThemeForest szerzők híresek erre) hatalmas mennyiségű funkcionalitást tartalmaznak a témáikhoz.

Olyan dolgok, mint az egyéni csúszkák, rövid kódok, widgetek, elrendezési menedzserek és tartalomépítők gyakori zárványok. Legyen óvatos, ha egy ilyen témát választ. Ha később úgy dönt, hogy a témákat átkapcsolja, akkor elveszíti az összes olyan egyedi funkciót, amelyre szüksége lehet. Ez rendkívül problematikus lehet, ha a funkcionalitás az egész webhelyen összefonódik. Képzeld el, hogy egy [csúszkát] rövid kódot használ az összes termékoldalon. Amikor megváltoztatja a témákat, át kell mennie az összes termékén, hogy eltávolíthassa az adott rövid kód példányait – nem szórakoztató egyáltalán!

Azt tanácsoljuk, hogy mindig keressük meg a könnyű, sovány témákat, majd bővítsünk extra funkciókat a bővítmények és bővítmények segítségével. Így a témák váltásakor a funkciók továbbra is fennmaradnak.

Fogékony

Az utolsó dolog, amit figyelembe kell venni a téma kiválasztásakor, az az, hogy ellenőrizzük, hogy „érzékeny”-e. A Responsive Design egyszerűen azt jelenti, hogy minden eszközre optimalizálták, a kézi okostelefonoktól az asztali számítógépekig / televíziókig.

Ez ismét a közönséghez fog jönni, de érdemes megjegyezni, hogy a Web gyorsan diverzifikálódik, és hogy az emberek sok eszközt használnak (okostelefonok, televíziók, mikrohullámú sütők, neved), hogy szörfözhessenek. Nagyszerű élményt kíván nyújtani minden ügyfelének!

Hasznos volt ez a cikk?

SP Webdesign

Ha kérdése van a témával kapcsolatban akkor itt felteheti.